keskiviikko 12. syyskuuta 2012

KorttejaKorttejaKortteja

Muutamainen kortti on tullut tehtyä, enkä ole niitä sattunut tänne blogiin vielä laittamaan. 
Onhan noita kortteja muitakin, jotka ei blogiin päädy - aina ei vaan käy niin, mutta nää kortit olin kuitenkin kuvannut ja jo laittanutkin blogin albumiin, joten nyt vilautan ne teille. :)
 

Hassu Majava toivottaa onnittelut syksyisissä savyissä. Muistin että omistan kivan koukerostanssin, ja tähän korttiin ne sopikin jotenkin tosi kivasti. Ystävä tarjosi mulle juuri sopivan onnittelu-tekstin. Ja siinä oleva kultainen teksti innoitti laittamaan hieman kultaisia tarratimanttejakin! ;) Hih.
 




  
Pöllöt ne vaan on niin ihania, minkäs sille voi. Ja tämän pöllön vieläpä sain ystävältäni, oikeastaan niitä on kokonainen arkillinen.. sitten on vielä toisenlaisia pöllösiä toinen arkillinen. Onnentyttö olen minä, Mä!




Tämä pyöreä kortti puolestaan on jolloiseenkin aikaan jäänyt kesken, ja löysin sen mukaan pakattujen askartelukamojen joukosta, sitten tein sen valmiiksi. Ei ollut mikään helppo homma, tehdä joskus aloitettu ajatus valmiiksi - no tämmönen siitä kuitenkin tuli. Tässä kortissa ryhdistäydyin haaraniittien käytössä. Aika kiva. ^_^


Syksy on täällä. Koulu on alkanut. Pikkuhiljaa palailen koulupuuhiin, katsotaan mitä siinä ohella saan aikaiseksi, vai iskeekö perinteinen "kouluni pilasi blogini" -tauti.. hehe! Noh sitten vaan muistutuksia kehiin.. ja ryhdistäytymistä. ;)

Nyt lähdet vetäsemään villasukat jalkaan, kieputa kaulaliina kaulaan, keitä kupillinen teetä, sytytä kynttilä, haukkaa pala suklaata ja ota kissa kainaloon! Oot ihana <3

love, Pia

Ei kommentteja: